Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.
 

Összesen 10 db célzott, gyors reagálású kutatást végzünk, melyek módszertani és egyes konkrét eredményei a társadalmi innovációk generálását hosszú távon, míg a konkrét eredmények a Cserehát fejlesztését szolgálják.

Az egyes kutatások több kutató műhely együttműködésében valósulnak meg, a tudomány legújabb irányzatait emelik be a gyakorlatba. A 20 oldalas összefoglalók elérhetők a szolgáltató honlapon. Kutatásonként 1-1 cikk megjelenik az Észak-magyarországi Stratégiai füzetekben. További cikkeket is publikálunk.

  1. Térségi társadalmi innovációk stake-holder és hálózat elemzése, lehetőség-térkép összeállítása
  2. Centrum-periféria hálózati kapcsolatok építése
  3. SMART Local Community ismérvei és potenciális jelöltjei
  4. Helyi foglalkoztatási modellek kidolgozása
  5. Célzott termékek és szolgáltatások piaci vizsgálata
  6. Térségi identitás és márka-modellek – társadalmi marketing alapú mérési-fejlesztési módszerek és realizálási programok
  7. Társadalmi vállalkozások létrehozásának és működtetésének kérdései
  8. Vállalatok társadalmi felelősségvállalásával a perifériák fejlesztéséért
  9. Közösségi fejlesztés társadalmi feltételrendszere
  10. Társadalmi Innovációk a Miskolci Egyetemen