Összesen 10 db célzott, gyors reagálású kutatást végzünk, melyek módszertani és egyes konkrét eredményei a társadalmi innovációk generálását hosszú távon, míg a konkrét eredmények a Cserehát fejlesztését szolgálják.
Az egyes kutatások több kutató műhely együttműködésében valósulnak meg, a tudomány legújabb irányzatait emelik be a gyakorlatba. A 20 oldalas összefoglalók elérhetők a szolgáltató honlapon. Kutatásonként 1-1 cikk megjelenik az Észak-magyarországi Stratégiai füzetekben. További cikkeket is publikálunk.
-
Térségi társadalmi innovációk stake-holder és hálózat elemzése, lehetőség-térkép összeállítása
-
Centrum-periféria hálózati kapcsolatok építése
-
SMART Local Community ismérvei és potenciális jelöltjei
-
Helyi foglalkoztatási modellek kidolgozása
-
Célzott termékek és szolgáltatások piaci vizsgálata
-
Térségi identitás és márka-modellek – társadalmi marketing alapú mérési-fejlesztési módszerek és realizálási programok
-
Társadalmi vállalkozások létrehozásának és működtetésének kérdései
-
Vállalatok társadalmi felelősségvállalásával a perifériák fejlesztéséért
-
Közösségi fejlesztés társadalmi feltételrendszere
-
Társadalmi Innovációk a Miskolci Egyetemen